mLegitymacja.

Legitymacja szkolna w aplikacji Obywatel Junior jest bezpłatnym i nowoczesnym narzędziem, dzięki któremu uczniowie potwierdzą swoje uprawnienia za pomocą telefonu komórkowego. To dokładnie to samo, co zwykła legitymacja, ale w telefonie. Wszystko dzięki aplikacji Obywatel Junior, którą trzeba pobrać na telefon. Mobilna wersja legitymacji szkolnej będzie uzupełnieniem jej standardowych form – papierowej lub plastikowej karty.

Aby otrzymać mLegitymację, należy:

1. Pobrać wniosek, wypełnić go i dostarczyć do sekretariatu szkoły.

a. Wniosek dla ucznia pełnoletniego – Zał. 1a)

b. Wniosek dla ucznia niepełnoletniego – Zał. 1b)

2. Przesłać zdjęcie (jeśli nie zrobiono tego wcześniej) za pomocą poczty elektronicznej na adres szkoły: sekretariat@staszicwschowa.edu.pl (zdjęcie w formie cyfrowej o rozdzielczości 354 x 496 lub jej wielokrotności w formacie JPG lub JPEG, nie większe niż 5 MB)

3. Odebrać w sekretariacie szkoły login i hasło do Zintegrowanej Platformy Elektronicznej w celu pozyskania kodu QR.

4. W aplikacji mObywatel Junior dodać legitymację szkolną.

5. W usłudze mLegitymacja szkolna zeskanować otrzymany kod QR oraz wpisać kod aktywacyjny mLegitymacji.

6. Aby unieważnić mLegitymację (utrata telefonu, niepoprawne działanie, utrata tożsamości, rezygnacja z usług) należy pobrać, wypełnić i dostarczyć poniższy wniosek do sekretariatu szkoły:

a. Wniosek o unieważnienie dla ucznia pełnoletniego – Zał. 2a)

b. Wniosek o unieważnienie dla ucznia niepełnoletniego – Zał. 2b)

Załączniki dodatkowe: Procedura mLegitymacji Informator mObywatel Junior